همراه اول
16. دى 1395 - 8:25   |   کد مطلب: 29552
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:
اطلس فرهنگی و ورزشی شهر همدان بزودی ارائه می شود
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از ارائه اطلس فرهنگی و ورزشی شهر همدان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رضا غلامی خجسته در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا که پیرامون بررسی برنامه های دهه فجر شهرداری همدان و فرهنگسراها برگزار شد، افزود : باتوجه به اینکه تهیه اطلس فرهنگی و ورزشی در دور سوم شورا پیگیری می شد لذا در این زمینه در دور چهارم به صورت جهادی وارده شده و اطلس فرهنگی ورزشی تهیه شده که بزودی ارائه می شود.

خجسته اضافه کرد: شهرداری همدان با توجه به محدودیت منابع مالی، عملکرد چشمگیری در زمینه فرهنگسراها و سالن های ورزشی داشته است .

خجسته با بیان اینکه شورا و شهرداری از انتقادهای منصفانه استقبال می کنند،  اضافه کرد : این بی انصافی است که برخی از افراد دید منفی نسبت به عملکرد فرهنگسراها داشته و در فضای مجازی انتقادهای غیرمنصفانه دارند.

 وی با اشاره به اینکه بزودی گزارش عملکرد تمامی فعالیتهای مجموعه فرهنگسراها را ارائه خواهم داد، اظهار کرد : ضروری است معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برنامه افتتاح فرهنگسراهای در حال تکمیل و زمین های ورزشی از جمله مرکز همایش های بین المللی و قرآنی را برای هفته آینده ارائه دهد.

خجسته همچنین به مشکلات تپه پیسا اشاره کرد و گفت : ضروری است هر چه سریعتر مشکلات این منطقه با همکاری دستگاههای اجرایی ذیربط حل شود.

خجسته همچنین به موفقیت شهر تبریز در زمینه پاکسازی اعتیاد افزود : تبریز اولین شهر کشور به عنوان شهر بی معتاد معرفی شده که انتظار می رود با همت و کمک مسوولین همدان به دومین شهر تبدیل شود.

وی تاکید کرد : لازم است در ایام دهه فجر یادواره شهدای ورزشی نیز برگزار شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای شهر همدان هم گفت : در نقاط کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار شهر استعدادهای خوبی وجود دارد که با استفاده از ظرفیت فرهنگسراها و سالن های ورزشی استعدادیابی می شود.

سید احمد حسنی حلم اضافه کرد : باید استعدادهای درخشان نونهالان و نوجوانان را تقویت کرد تا نتیجه و اثربخشی خوبی حاصل شود.

رییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان نیز ضمن تشکر از زحمات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اظهار کرد : برگزاری کلاسهای آموزشی و فرهنگی توسط این معاونت اقدام بسیار ارزشمندی است که باید در تمامی مناطق شهر گسترش یابد.

محمد تبریزی با بیان اینکه توجه به سنین پایین در آموزشهای فرهنگی بسیار حائز اهمیت است افزود : کودکان آینده سازان جامعه هستند ، لذا باید در آموزشهای شهروندی و فرهنگی بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

نرگس نوراله زاده دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان هم تشویق نیروهایی که بدون هیچگونه چشم داشتی با شهرداری همکاری دارند را ضروری دانست و گفت : قدردانی از زحمات این افراد باعث افزایش انگیزه در آنها می شود.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان اضافه کرد : علاوه بر فرهنگسراها ، خانه ریاضیات استاد مینو و اختر شناسی از حوزه های فرهنگی اجتماعی شهرداری است که فعالیت خوبی دارند.

محمد قدیمی با بیان اینکه ظرف 15 روز آینده خانه اخترشناسی شهرداری فعالیت خود را اغاز خواهد کرد گفت : خانه ریاضیات استاد غیور یکی از فعالترین مراکز آموزشی کشور بوده که رتبه هایی نیز در سطح کشور کسب کرده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار