همراه اول
18. دى 1395 - 10:52   |   کد مطلب: 29582
اتحاد و همدلی رمز موفقیت تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته دو کشور است
شهردار همدان گفت: اتحاد و همدلی رمز موفقیت تیم فوتبال شهرداری در رقابت های فصل جاری لیگ دسته دو فوتبال کشور است که توانسته جایگاه این تیم را در صدر جدول تحکیم کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، سیدمصطفی رسولی جمعه شب در آیین تجلیل از کادر فنی و بازیکنان فصل قبل و فعلی تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار کرد: توکل به پروردگار، انسجام تیمی و تلاش برای رسیدن به موفقیت باعث شد تا تیم فوتبال شهرداری در دو فصل اخیر رقابت های لیگ کشوری به نتایج درخشان برسد و باید با این شیوه و به دور از غرور کاذب بتوانند نتایج بهتری کسب کنند.

وی اضافه کرد: از عملکرد اعضای تیم شهرداری همدان رضایت لازم را داریم و افتخار می کنیم در کنار موفقیت های فنی، به لحاظ اخلاقی نیز الگویی برای نسل جوان جامعه هستید.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری هم اکنون برند فوتبال همدان محسوب می شود، گفت: انتظار داریم سایر مسئولان به ویژه مدیریت دستگاه ورزش استان همدان نیز از تیم شهرداری حمایت لازم را داشته باشد.

رسولی افزود: این تیم فقط متعلق به ارگان شهرداری نیست و حتی پیشنهاد داریم برای فصل آینده نام این تیم را تغییر دهیم تا همه در آن سهم و احساس مسئولیت داشته باشند.

وی با قدردانی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری نسبت به حمایت از این تیم گفت: تلاش ما ترویج ورزش در جامعه و کمک به استعدادها برای رسیدن به قله های موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران در کنار فعالیت نباید ارزش های دینی اخلاقی را فراموش کنند، گفت: اخلاق در ورزش رمز موفقیت هر ورزشکاری است.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار