همراه اول
18. آذر 1397 - 9:20   |   کد مطلب: 34211
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان:
تیم شهرداری همدان نمونه بازر بومی‌گرایی در فوتبال ایران است
تیم شهرداری همدان نمونه بازر بومی‌گرایی در فوتبال ایران است
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال دسته دومی شهرداری همدان با جذب بازیکنان مستعد از سراسر استان یکی از نمونه‌های بازر و ارزشمند بومی‌گرایی در سطح فوتبال ایران است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، سعید خوشبخت با اعلام این خبر با اشاره به اینکه شهرداری همدان در بعد قهرمانی توجه ویژه‌ای به رشته فوتبال دارد خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری همدان طی این سالها یک تیم را از سطح لیگ استان تا لیگ دسته دوم با موفقیت حمایت کرده است.

وی افزود: تیم بزرگسالان شهرداری طی سه سال حضور در لیگ دسته دوم کشور توانسته افتخارات خوبی از خود به جا بگذارد که نمونه بازر آن استفاده از بازیکنان مستعد بومی در سطح استان بوده که در بعد بومی‌گرایی در کشور مطرح بوده و هست.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه خروجی مدارس فوتبال و آکادمی باشگاه شهرداری باعث شده تا پشتوانه‌سازی خوبی تیم بزرگسالان باشند یادآور شد: استعدادیابی در بین نوجوانان و جوانان فوتبال محلات برای حضور در تیم‌های حرفه‌ای شهرداری همدان اتفاقی است که طی چند سال اخیر به طور محسوسی در همدان و توسط شهرداری صورت گرفته است.

خوشبخت اظهار کرد: از ابتدای فصل امسال مجموعه مدیریتی شهرداری از کادر 100 درصد بومی تیم بزرگسالان حمایت خوبی داشته و جدا از نتایج در ادامه هم این حمایت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شکست‌های که تیم شهرداری در دور رفت لیک دسته دوم امسال متحمل شده با بدترین بدشناسی صورت گرفته به طوری که هر بازی بیشتر از 10 موقعیت مسلم گلزنی وجود داشته که به دلایلی مختلف باعث پیروزی تیم نشده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه بازیکنان بومی و غیربومی عضو یک خانواده در تیم شهرداری هستند تاکید کرد: با غیرت و همدلی که در تیم وجود دارد قطعاً در ادامه راه می‌توان ناکامی‌های 11 بازی گذشته را جبران کرد و به کورس مدعیان برگردیم.

وی افزود: با حمایت های مهندس صوفی شهردار و اعضای شورا شهر تاکنون 10 درصد از مبالغ قراردادهای کادرفنی و بازیکنان پرداخت شده و قبل از بازی این هفته برابر مس نوین بخشی از مبالغ پرداخت خواهد شد تا اعضای تیم با دغدغه کمتری متمرکز روی تمرینات و مسابقات شوند.

خوشبخت در پایان ابراز امیدواری کرد که ما هنوز به صعود امیدواریم هستیم یادآور شد: با جذب بازیکنان تاثیرگذار در نیم‌فصل دوم و برطرف شدن مشکلات مالی قطعاً شهرداری همدان یکی از تیم‌های مدعی در گروه خود خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار