همراه اول
18. دى 1395 - 10:56   |   کد مطلب: 29584
موفقیت شهرداری با 80 درصد بازیکن بومی
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز در این مراسم گفت: موفقیت شهرداری در حالی شکل گرفت که 80 درصد از این تیم را نیروهای بومی تشکیل می دهند که در کنار آنها چند بازیکن موفق غیر بومی نیز نقش موثری دارند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،امیرحسین اسکندریان افزود: همین تعداد بازیکن بومی در کنار کادر فنی جوان و بومی همدان را برای فصل جاری حفظ کردیم و ثبات فنی باعث شد تا امسال نیز موفق باشیم.
وی اضافه کرد: در نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانستیم قهرمان گروه سه شویم و حالا نیز با تصاحب صدر جدول سعی داریم این وضعیت را تا صعود به دور دوم حفظ کنیم.
اسکندریان بیان کرد: حمایت های صورت گرفته از سوی اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و اعضای هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نقطه قوت تیم به لحاظ انگیزه و تلاش بیشتر بوده است.
وی با اشاره به پرداخت وعده 40 درصد پاداش بابت صعود تیم شهرداری به لیگ دسته دوم کشور گفت: حتی این پاداش به بازیکنان فصل قبل که اکنون در کنار تیم نیستند نیز تعلق گرفت.
وی با بیان اینکه شهرداری همدان شایسته صعود به لیگ دسته اول کشور است، گفت: برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار