همراه اول
19. دى 1395 - 9:44   |   کد مطلب: 29602
رئيس كميسيون بودجه شوراي اسلامي شهر همدان خبر داد:
جلسات بررسي تعرفه های پیشنهادی عوارض سال 96 شهرداري همدان شروع شد
جلسات بررسي تعرفه های پیشنهادی عوارض سال 96  شهرداري همدان شروع شد
رئيس كميسيون برنامه، بودجه و امورحقوقي شوراي اسلامي شهر همدان از آغاز بررسی تعرفه های پیشنهادی عوارض سال 96 شهرداري در شورا خبر داد

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حسين قراباغي در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و امورحقوقي شوراي اسلامي شهر همدان افزود: با توجه به اهمیت موضوع ، کمیسیون مربوطه با موضوع بررسی تعرفه های عوارض سال 96 به صورت روزانه با حضور اعضاي شورا، معاونين و مديران مناطق چهارگانه شهرداري برگزار می شود.

قراباغی با اشاره به اینکه در اجرای ماده 30 آئین نامه مالی شهرداریها همه شهرداریها باید دارای تعرفه باشد، اضافه کرد: بر این اساس یکی از مهمترین وظایف شورای شهر که می بایست اهتمام ویژه ای بر آن داشته باشند رسيدگي كارشناسانه، بررسي و تصويب عوارض شهرداري تعرفه عوارض سالیانه است .

قراباغي اظهار کرد: موضوع عوارض و بهاي خدمات از مهمترين وظايفي است كه پرداختن صحيح و كارشناسانه به اين امر تضمين كننده برنامه هاي مالي سال آتي شهرداري و مبناي كليد سياست گزاريها در مديريت شهري خواهد بود .

رئيس كميسيون برنامه، بودجه و امورحقوقي شوراي اسلامي شهر همدان با تاکید بر اینکه باید در بررسی تعرفه عوارض واقعیت ها لحاظ شود یادآور شد: امیدواریم برای تعرفه عوارض سال 96 تصمیم درستی اتخاذ شود تا بتوانیم در مسیری قرار گیریم که هم منافع مدیریت شهری و هم شهروندان در ان لحاظ شود.

گفتني است، گزارش جلسات برگزار شده در پایان به طور جامع و شفاف به اطلاع عموم خواهد رسید

دیدگاه شما

آخرین اخبار