همراه اول
13. بهمن 1393 - 9:44   |   کد مطلب: 22517
تیم فوتبال الوند همدان در بازی برابر سپید رود رشت محکوم به برد است
سرپرست تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به دیدار هفته شانزدهم این تیم برابر سپید رود رشت گفت: با توجه به حساسیت بالای این مسابقه محکوم به برد هستیم.

فرشید گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ما در همدان با اشاره به دیدار هفته شانزدهم الوند همدان اظهار داشت: دیدار برابر سپید رود رشت از حساس ترین بازی های الوند در این فصل در لیگ دسته دوم است.

وی افزود: با توجه به شرایط حساسی که تیم فوتبال الوند همدان در جدول رده بندی گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتبال دارد خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می کند بنابراین این بازی حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه در این بازی محکوم به برد هستیم، گفت: در نیم فصل دوم تغییراتی در کادر مالکیت و مدیریت باشگاه الوند همدان به وجود آمده و شرایط خوبی بر باشگاه حاکم است.

گل محمدی عنوان کرد: در تعطیلات بازی ها و نقل و انتقالات پنج بازیکن با تجربه از تیم جدا شدند اما چهار بازیکن بومی و یک بازیکن غیر بومی توانمند را در بازار نقل و انتقالات لیگ دسته دوم جذب کردیم.

وی با اشاره به مشکلات اخیر دو بازی گذشته الوند بیان کرد: متاسفانه در دو بازی اخیر برابر تیم های شهرداری زنجان و خونه به خونه مازندران به دلیل سنگینی بازی ها چند بازیکن مصدوم شدند.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان یادآور شد: این بازیکنان به دلیل پیگیری مسایل درمانی قادر به همراهی تیم نیستند و این موضوع دست کادر فنی را برای ترکیب دلخواه بسته است.

گل محمدی با اشاره به مصدومین پاس بیان کرد: فرهاد ادیب و امین رحیمی به دلیل مصدومیت درگیر مداوای خود هستند و تا پایان فصل نمیتوانند در اختیار تیم باشند.

وی با اشاره به حریف این هفته الوند در لیگ دسته دوم بیان کرد: در بازی برابر سپید رود رشت با توجه به اینکه هر دو تیم برای برد به میدان می روند و تیم شمالی برای ماندن در کورس قهرمانی و صعود به مرحله بعد و الوند برای بقا تلاش میکند، از حساسیت زیادی برخوردار است.

سرپرست تیم فوتبال الوند همدان افزود: مصطفی قیصری تنها محروم الوندی ها است که فردا به دلیل سه اخطاره بودن قادر به همراهی تیمش نیست.

گل محمدی با اشاره به شناخت از تیم سپیدرود رشت بیان کرد: سپیدرود از تیم های خوب گروه است و با توجه به آنالیزی که کادرفنی از دو بازی اخیر این تیم انجام داده به شناخت کلی از نقاط ضعف و قوت آن رسیده است.

مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار