همراه اول
7. آبان 1393 - 12:57   |   کد مطلب: 21773
همدلی رمز موفقیت الوند همدان / راه سختی را برای صعود در پیش داریم
مدافع همدانی تیم فوتبال الوند گفت: در لیگ دسته دوم راه سختی را برای صعود در پیش داریم و مطمئن هستیم با توکل به خدا و اتحاد می‌توانیم به دسته بالاتر راه پیدا کنیم.

مجید جلال‌پور امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: تیم فوتبال الوند همدان یکی از داشته‌های باارزش ورزش همدان است که بیشتر نفع آن را بازیکنان بومی می‌برند.

وی افزود: تیم الوند با تلاش مربیان و بازیکنان بومی از لیگ استانی تا امروز حفظ شده و باید همه دلسوزان ورزش و فوتبال برای موفقیت این تیم تلاش کنند.

مدافع همدانی تیم فوتبال الوند تصریح کرد: موفقیت الوند در سطح فوتبال ایران برای همه علاقه‌مندان به ورزش در سراسر استان خوشحال‌کننده خواهد بود و امسال باید برای بازگشت به لیگ دسته یک همه توان‌ خود را خرج کنیم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال در چند سال اخیر به عنوان یک تیم بومی در سطح ایران مطرح شده و باید از اعتبار آن تا رسیدن به بالاترین سطح فوتبال در کشور حمایت شود.

جلال‌پور با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ دسته دوم تصریح کرد: بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار بدنی و تاکتیکی پیش از فصل با روحیه خوبی وارد مسابقات شدیم.

وی یادآور شد: هر چند در سه مسابقه ابتدایی نتوانستیم چهره واقعی تیم را نشان دهیم، اما راه سختی در پیش رو داریم و باید برای رسیدن به تیم‌های جدول تلاش کنیم.

مدافع همدانی تیم فوتبال الوند با اشاره به برد دلچسب تیم در هفته چهارم اذعان کرد: گلی که من برای تیم زدم، حاصل کار همه بازیکنان بود.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم نهایت تلاش را برای موفقیت تیم الوند انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: بی‌انصافی است که از زحمات تک‌تک اعضای کادر فنی و سرپرست تیم بی‌تفاوت رد شویم، چراکه این عزیزان زحمات زیادی را برای موفق تیم در کنار بازیکنان متحمل می‌شوند.

جلال‌پور گفت: تیم الوند در سال گذشته اسیر حواشی غیرفوتبالی شد که امیدواریم با پرداخت مبالغ پیش‌‌پرداخت و حل شدن مسائل مالی با آرامش بیشتری پیگیر مسابقات باشیم.

وی افزود: حمایتی که مسئولان استان برای موفقیت تیم الوند داشتند برای همه اعضای تیم دلگرم‌کننده است که ما هم برای اینکه شرمنده مردم و زحمت‌کشان نشویم، بیشتر تلاش می‌کنیم.

تا پایان هفته چهارم تیم الوند همدان صعود دوپله‌ای داشت و موفق شد تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهدای جویبار در رده پنجم جدول این گروه قرار گیرد.

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‎های ایران تیم فوتبال الوند همدان در روز شنبه 17 آبان‌ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه کارگران زنجان باید به مصاف تیم شهرداری برود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار