همراه اول
15. شهريور 1394 - 12:27   |   کد مطلب: 25093
قائم مقام باشگاه الوند همدان خبر داد :
مشخص شدن حریفان الوند همدان در رقابت‌های لیگ دسته 2
مشخص شدن حریفان الوند همدان در رقابت‌های لیگ دسته 2
قائم مقام باشگاه الوند همدان از مشخص شدن حریفان الوند همدان در رقابت‌های لیگ دسته 2 خبر داد.

به گزارش همدان ورزش؛ فرشید گل‎‌محمدی در گفت‌وگویی در همدان اظهار کرد: پیش از روز یکشنبه مراسم قرعه‌کشی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران در سالن اجتماعات هتل آکادمی تهران برگزار شد که در نهایت 40 تیم حاضر حریفان خود را شناختند.

وی افزود: در قابت‌های امسال 40 تیم در لیگ دسته دوم حضور خواهند داشت که بر اساس قرعه در چهار گروه 10 تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

قائم مقام باشگاه الوند همدان با اشاره به اینکه قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور نمایندگان 40 تیم حاضر و مسئولان برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد خاطرنشان کرد: تیم الوند که تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته دوم است در گروه چهار این مسابقات قرار گرفت.

وی ادامه داد: الوندی‌ها در مسابقات امسال لیگ دسته دوم با تیم‌های نماینده جزیزه کیش، فولاد نوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و تربیت ایلام هم گروه شدند.

گل‌محمدی با بیان اینکه بر اساس اعلام اولیه سازمان لیگ فوتبال ایران این رقابت‌ها در هفته اول مهر ماه آغاز خواهد شد تصریح کرد: با برنامه‌ اعلامی رقابت‌های لیگ دسته دوم پنجم مهر ماه استارت می‌خورد.

وی یادآور شد: در حال حاضر تمرینات تیم الوند همدان در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج همدان زیر نظر منوچهر بیگم‌جانی و مصطفی کاشی پیگیری می‌شود.

تیم دسته دومی الوند با حواشی فراوان در همدان باقی مانده و با قول‌های مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان و هزینه بخش خصوصی (خانواده قره‌باغی) به کار خود ادامه می‌دهد.

لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم در چهار گروه از 5 مهرماه آغاز می‌شود و از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می‌کنند.

در مرحله دوم این رقابت‌ها 12 تیم صعود کرده در دو گروه 6 تیمی با هم مسابقه خواهند داد که در نهایت تیم‌های اول هر گروه مستقیماً صعود کرده و تیم‌های دوم به پلی آف می روند.

از هر گروه 4 تیم به لیگ دسته سوم سقوط می کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار