همراه اول
6. خرداد 1394 - 9:49   |   کد مطلب: 23745
مردم فامنين، تابستان شنا می‌کنند!
مردم فامنين اين روزها بيش از پيش چشم انتظار افتتاح نخستين استخر شناي شهرستان هستند.

سال گذشته تقي رحيمي، رئيس سابق اداره ورزش‌وجوانان شهرستان فامنين در گفت‌وگو با يكي از رسانه‌ها اعلام كرده بود: طرح استخر ورزشی سرپوشیده با مساعدت مدیریت دستگاه ورزش استان در شهر فامنین 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، اما برای تکمیل این استخر که نخستین مجموعه آبی فامنین محسوب می‌شود، بودجه کافی موجود نیست.

براي تکمیل این استخر شنا به 4 میلیارد ریال اعتبار لازم است. در شرايطي كه مردم فامنين بي‌صبرانه منتظر افتتاح نخستين استخر شناي سرپوشيده در شهرستان خود هستند تا مجبور به اعزام شناگران جوان و نوجوان خود به كبودراهنگ نباشند، علي حقيقي، رئيس اداره ورزش‌وجوانان شهرستان فامنين كه نزديك به 6 ماه است در اين سمت مشغول به كار است از بهره‌برداري احتمالي اين پروژه در تابستان امسال خبر مي‌دهد. وي ادامه داد: پروژه استخر سرپوشيده فامنين در سال 88 كلنگ‌زني شد و تاكنون 90 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

در حال حاضر امور مربوط به كاشي‌كاري استخر در حال انجام است و به احتمال فراوان تا پايان خرداد كاشي‌كاري پروژه هم به اتمام برسد. حقيقي با بيان اينكه زيربناي اين پروژه 620 متر است، خاطرنشان كرد: اقدامات مربوط به انشعابات آب، برق و گاز استخر فامنين هم انجام شده و هزينه‌هاي مربوط به آن نيز پرداخت شده است. در اسرع وقت امور انشعابات هم انجام مي‌شود و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد شايد در تابستان امسال نخستين استخر سرپوشيده فامنين به بهره‌برداري برسد.

اين انتظار مي‌رود مسئولان ارشد استان و دستگاه ورزش آخرين اقدامات مربوط به بهره‌برداري نخستين استخر سرپوشيده فامنين را در اولويت كاري خود قرار بدهند تا انتظار چند ساله مردم اين خطه به پايان رسيده و مردم ديار فامنين كه نزديك به 6 سال است نام شهرستان بر زادگاهشان سايه افكنده از داشتن چنين پروژه‌اي سرمست شوند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار