همراه اول
10. تير 1394 - 9:23   |   کد مطلب: 24059
برای حضور قدرتمند در رقابت های جهانی هنگ کنگ؛
ملی پوشان تیر و کمان در همدان اردو زدند
تیروکمان یکی از رشته های پر مدال در المپیک
سرمربی تیم ملی تیروکمان در حاشیه اردوی تیم ملی تیروکمان نونهالان و نوجوانان کشور گفت: امکانات و میزبانی همدان بیشتر از انتظار من بودو امیدوارم حاصل تلاش ملی پوشان و میزبانان اردوهای تیم ملی کسب نتایج مطلوب در آوردگاه المپیک باشد.

به گزارش همدان ورزش؛ محمد جواد تقوی درگفتگو با خبرنگار ما گفت: نفرات حاضر در اردوی تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشو ماحصل استعدادیابی طرح 2020 فدراسیون تیروکمان هستند و پس از ماه ها تلاش و برگزاری مسابقات متعدد این افراد انتخاب شدند.

 

وی  اظهار کرد: طرح ما از سال 2013 آغاز شده است و 5 سال دیگر وقت داریم تا این نفرات 9 – 14 سال از لحاظ رکوردی و سطح فنی برای المپیک نوجوانان و جوانان در سال 2018 در بوئنوس آیرس آرژانتین و المپیک 2020 آماده کنیم.

وی ادامه داد: ملی پوشان نونهال و نوجوان حاضر در این تمرین خود را برای حضور قدرتمند در رقابت های جهانی هنگ کنگ که مردادماه امسال برگزار می شود آماده می کنند.

محمد جواد تقوی تصریح کرد: این نخستین اعزام تیم های نوجوانان و نونهالان ایران به مسابقات جهانی است و امیدواریم ملی پوشان با حضور در این مسابقات تجربه خوبی برای رقابت ها بعدی کسب کنند.

وی گفت: تیروکمان یکی از رشته های پر مدال در المپیک است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم واطمینان داریم این استعدادها بهترین پشتوانه تیم‌های ملی خواهند بود و در المپیک 2020 توکیو می توانیم شانس مدال داشته باشیم.

گفتنی است: در این اردوی 15 ملی پوش در رده سنی نونهالان و نوجوانان به همراه چهار نفر از اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم حضور دارند. 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار