همراه اول
25. مرداد 1394 - 9:04   |   کد مطلب: 24739
رقابت‌های بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان
دختران بسکتبالیست پایتخت برابر سنندجی‌ها کم آوردند
دختران بسکتبالیست پایتخت برابر سنندجی‌ها کم آوردند
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان در رشته بسکتبال با یک مسابقه دیگر در دور سوم پیگیری شد که طی آن تیم تهران مغلوب دختران ورزشکار کردستانی شد

به گزارش همدان ورزش؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده با برگزاری مسابقات دور سوم رشته بسکتبال پیگیری شد.
در این رقابت‌ها 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.
در رقابت‌های دور سوم و از گروه «الف» تیم‌های تهران و کردستان با قضاوت فاطمه بهرامی، نسیبه غلامی و زهرا مهری مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت تیم کردستانی‌ها توانستند اقتدار خود را به حریف تهرانی خود دیکته کنند.
در این بازی دختران سنندجی در سه کوارتر ابتدایی مسابقه با نتایج 9 بر صفر، 10 بر چهار و 13 بر چهار به برتری رسیدند و تنها تهرانی‌ها در کوارتر چهارم بازی 9 بر چهار پیروز شدند.
در مجموع چهار وقت معمول این بازی تیم کردستان با اختلاف 19 امتیاز و با نتیجه 36 بر 17 برابر تیم تهران به برتری رسید.
به گفته مسئولان برگزاری این رقابت‌ها بعد از رقابت‌های دور سوم تیم‌های اول تا سوم هر گروه در سه گروه مجزا برای کسب عناوین اول تا نهم باید رقابت کنند.
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار