همراه اول
26. مرداد 1394 - 8:10   |   کد مطلب: 24752
معرفی برترین‌های مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر سما در همدان
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور که به میزبانی همدان در جریان است با مشخص شدن تیم‌ها و نفرات برتر رقابت‌های تنیس روی میز به پایان رسید

به گزارش همدان ورزش، المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شد، امروز با انجام مرحله نیمه‌نهایی مسابقات تنیس روی میز پیگیری شد که در نهایت تیم‌ها و نفرات برتر این رشته مشخص شدند.

در بخش تیمی بنا بر قرعه در جدول یک سه تیم تهران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی با هم در یک گروه و چهار تیم خوزستان، آذربایجان شرقی، کردستان و اصفهان در جدول دو به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

در پایان رقابت‌های دوره‌ای در نهایت تیم‌های تهران به عنوان تیم نخست و آذربایجان غربی تیم دوم از گروه یک به مرحله بعدی صعود کرده و همچنین از گروه دیگر نیز تیم خوزستان صدرنشین و اصفهان هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

چهار تیم برتر مسابقات خود را در مرحله نیمه‌نهایی به صورت ضربدری پیگیری کردند که در نهایت تیم تهران با غلبه بر تیم مدعی اصفهان راهی بازی پایانی شد.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم آذربایجان غربی موفق شد تیم خوزستان را از پیش‌ رو بردارد و به دیدار فینال راه پیدا کرد.

در بازی رده‌بندی تیم خوزستان موفق شد با اقتدار تیم اصفهان را از پیش رو بردارد و عنوان سومی این رقابت‌ها را کسب کرد.

در بازی فینال دو تیم مدعی تهران و آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند که تنیس‌بازان تهرانی عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند با شکست حریف آذری خود در سکوی نخست تیمی رقابت‌های تنیس روی میز قرار بگیرند.

در بخش انفرادی رقابت‌ها به صورت تک حذفی برگزار شد که در نهایت مریم معظمی از تهران قهرمان شد و به نشان طلا دست یافت، فاطمه محمدپور دیگر ورزشگار تهرانی به گردن‌آویز نقره بسنده کرد و عنوان سومی مشترک به ربابه مرزبان از آذربایجان غربی و هما مجیدی از اصفهان اختصاص یافت.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده عصر روز یکشنبه 25 مرداد این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار