همراه اول
25. مرداد 1394 - 9:42   |   کد مطلب: 24742
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان
دختران بسکتبالیست اصفهانی در یک قدمی قهرمانی
دختران بسکتبالیست اصفهانی در یک قدمی قهرمانی
در جریان رقابت‌های بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که در همدان پیگیری می‌شود دختران بلندقامتی اصفهانی با پیروزی برابر تیم خوزستان در یک قدمی کسب کاپ قهرمانی قرار گرفتند.

به گزارش همدان ورزش؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده با برگزاری مسابقات دور چهارم رشته بسکتبال پیگیری شد.
در این رقابت‌ها 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.
در رقابت‌های دور چهارم و از گروه‌های تیم‌های نخست که برای کسب عناوین اول تا سوم تلاش می‌کنند دو تیم قدرتمند و مدعی خوزستان و اصفهان با قضاوت راضیه خراسانی، شیوا درسازان و فاطمه جوادی به مصاف هم رفتند که در نهایت اصفهانی‌ها موفق‌تر ظاهر شدند و با اختلاف 23 امتیازی حریف اهوازی خود را شکست دادند.
اصفهانی‌ها در این مسابقه توانستند نتیجه چهار کوارتر را به سود خود به پایان برسانند و با نتایج 19 بر 17، 18 بر 6، 13 بر پنج و 11 بر 10 به برتری رسیدند تا این پیروز این دیدار معرفی شوند.

مریم شولی از خوزستان در این مسابقه عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و توانست پرامتیازآورترین و بهترین ریباندر دفاع را به نام خود ثبت کند و پریسا شهیدی از اصفهان هم بهترین ریباندر حمله شد.
این رقابت‌ها در دور چهارم ادامه پیدا خواهد کرد که بعد از انجام رقابت‌ها دوره‌ای تیم‌های اول تا نهم به ترتیب مشخص خواهند شد.
با اعلام مسئولان فنی هر سه رشته این رقابت‌ها روز یکشنبه با برگزاری مسابقات انفرادی و تیمی به کار خود پایان خواهد داد تا طی مراسمی نفرات و تیم‌های برتر با اهدای کاپ و احکام قهرمانی معرفی شوند.
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده روز 25 این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار