همراه اول
25. مرداد 1394 - 9:45   |   کد مطلب: 24743
نخستین پیروزی تهرانی در وقت اضافه/مصدومیت‌ها نتیجه برنامه‌ریزی بد مسئولان
رقابت‌های بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که به میزبانی همدان دنبال می‌شود در دور چهارم با حساسیت بیشتری پیگیری شد و تیم تهران توانست سرانجام به نخستین پیروزی خود دست پیدا کند.

به گزارش همدان ورزش؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده با برگزاری مسابقات دور چهارم رشته بسکتبال پیگیری شد.
در این رقابت‌ها 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.
در رقابت‌های دور چهارم و از گروه‌های تیم‌های سومی که برای کسب عناوین هفتم تا نهم تلاش می‌کنند تیم‌های تهران و آذربایجان غربی با قضاوت فاطمه بهرامی، مونس علی‌پناه و نسرین بیات برابر هم به میدان رفتند که در نهایت در وقت اضافه تیم تهران با سه اختلاف حریف آذری خود را شکست داد.
تهرانی‌ها بازی را خوب آغاز کردند و در کوارتر نخست 13 بر 6 از حریف پیش افتادند اما تیم ارومیه در کوارتر دوم و سوم با حساب هشت بر دو و 11 بر سه به پیروزی رسید، کوارتر چهارم را تهران با نتیجه 16 بر 9 بردند تا هر دو تیم در وقت معمول در عدد 34 مساوی شوند.
در وقت اضافه تهرانی‌ها عملکرد بهتری داشتند و توانستند با نتیجه 10 بر هفت پیروز شوند تا در نهایت و در مجموع نتیجه بازی 44 بر 41 ثبت شود.
فشردگی بازی‌ها و حساسیتی که در این مسابقه وجود داشت و اینکه ارومیه‌ای‌ها در یک روز دو بازی سنگین را انجام دادند باعث شد دو مصدومیت شدید داشته باشند و هر دو بازیکن برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.
در این مسابقه زهرا سعادتی از تهران و مهسا بلالی از آذربایجان غربی هر کدام با کسب 20 امتیاز بهترین بازیکنان تیم‌های خود بودند.
این رقابت‌ها در دور چهارم ادامه پیدا خواهد کرد که بعد از انجام رقابت‌ها دوره‌ای تیم‌های اول تا نهم به ترتیب مشخص خواهند شد.
با اعلام مسئولان فنی هر سه رشته این رقابت‌ها روز یکشنبه با برگزاری مسابقات انفرادی و تیمی به کار خود پایان خواهد داد تا طی مراسمی نفرات و تیم‌های برتر با اهدای کاپ و احکام قهرمانی معرفی شوند.
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده روز 25 این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار