همراه اول
17. بهمن 1394 - 9:15   |   کد مطلب: 26415
کسب سهمیۀ سیزدهمین المپیاد کشوری توسط دانشجویان دختر دانشگاه
دانشجویان والیبالیست دانشگاه بوعلی سینا در مسابقات منطقۀ هشت کشور با کسب عنوان نایب قهرمانی، موفق به کسب سهمیۀ سیزدهمین المپیاد فرهنگی – ورزشی دانشجویان کشور شدند.

به گزارش همدان ورزش؛  اختتامیۀ مسابقات والیبال جام قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه های منطقۀ هشت کشور، با حضور دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مهندس محمود تعجبی مشاور رئیس دانشگاه در حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر نسرین پارسایی مدیر ادارۀ تربیت بدنی و فوق برنامۀ دانشگاه و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در سالن شهید محبی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهۀ مبارک فجر و همچنین موفقیت دانشجویان در این مسابقات، گفت: انقلاب اسلامی نقطۀ عطف تاریخ معاصر ایران و جهان است و با به وجود آمدن آن شاهد تحولات بسیار عظیمی بوده ایم. وی با اشاره به رهبری های حکیمانۀ امام راحل در دوران مبارزه و پیروزی انقلاب افزود: این کشور با مجاهدت ها و جانفشانی های مردم مقاوم و همیشه در صحنۀ و انقلابی ایران و رهبری های حکیمانۀ امام راحل و رهبر معظم انقلاب به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کرده است و این خود باعث شده تا ایران عزیز در معادلات بین المللی سهم بسزا و تعیین کننده ای داشته باشد و ابرقدرت های جهان نتوانند ما را نادیده بگیرند.

در این دوره از مسابقات تیم هایی از استان های همدان و کردستان شرکت کرده بودند، که از بین این تیم ها، تیم دانشگاه کردستان صاحب عنوان قهرمانی شده و تیم دانشگاه بوعلی سینا نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد. هم چنین، تیم های دانشگاه ملایر و صنعتی همدان به ترتیب حائز رتبه های سوم و چهارم شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار