همراه اول
25. مرداد 1394 - 8:56   |   کد مطلب: 24737
رقابت‌های بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان
رکوردشکنی‌های کهکیلویه و بویراحمد تمامی ندارد/ پیروزی ارومیه با 67 اختلاف
رکوردشکنی‌های کهکیلویه و بویراحمد تمامی ندارد/ پیروزی ارومیه با 67 اختلاف
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان در رشته بسکتبال با یک مسابقه دیگر در دور سوم پیگیری شد که طی آن تیم کهکیلویه و بویراحمد با نتیجه جالب و اختلاف 67 امتیازی نتیجه را به حریف ارومیه‌ای خود واگذار کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده با برگزاری مسابقات دور چهارم رشته بسکتبال پیگیری شد.
در این رقابت‌ها 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.
در رقابت‌های دور چهارم و از گروه‌های تیم‌های سوم که برای کسب عناوین هفتم تا نهم در تلاش هستند دو تیم کهکیلویه و بویراحمد و آذربایجان غربی به با قضاوت شیواردرسازان، نسرین بیات و فاطمه جوادی مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت تیم کهکیلویه و بویراحمد با نتیجه جالب و اختلاف 67 امتیازی نتیجه را به حریف ارومیه‌ای خود واگذار کرد.
 در این بازی جالب ارومیه در هر چهار کوارتر به برتری قاطع رسید و با نتایج 14 بر صفر، 11 بر دو، 14 بر صفر و 32 بر دو به برتری رسید تا تیم مقابل فقط چهار امتیاز بگیرد.
با روندی که تیم کهکیلویه و بویراحمد در این مسابقات دارد و نتایجی که به دست آورده یکی از پدیده‌های رقابت‌ها از حیث باخت با اختلاف‌های بالا محسوب می‌شود و در بین 9 تیم شرکت‌کننده عنوان نهمی را از آن خود خواهد کرد.
این رقابت‌ها در دور چهارم ادامه پیدا خواهد کرد که بعد از انجام رقابت‌ها دوره‌ای تیم‌های اول تا نهم به ترتیب مشخص خواهند شد.
با اعلام مسئولان فنی هر سه رشته این رقابت‌ها روز یکشنبه با برگزاری مسابقات انفرادی و تیمی به کار خود پایان خواهد داد تا طی مراسمی نفرات و تیم‌های برتر با اهدای کاپ و احکام قهرمانی معرفی شوند.
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده روز 25 این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار