همراه اول
25. مرداد 1394 - 9:09   |   کد مطلب: 24740
در حاشیه المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان
عجیب ترین نتیجه بسکتبال در همدان رقم خورد
عجیب ترین نتیجه بسکتبال در همدان رقم خورد
در حاشیه برگزاری المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان در رشته بسکتبال یک نتیجه عجیب رقم خورد به طوری که دو تیم در پایان چهار کوارتر تنها 12 امتیاز کسب کردند.

به گزارش همدان ورزش؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شده با برگزاری مسابقات دور سوم رشته بسکتبال پیگیری شد.
در این رقابت‌ها 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.
در رقابت‌ها دور سوم از گروه «ب» دو تیم کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی با قضاوت راضیه خراسانی، شیوا درسازان و مونس علی‌پناه براببه مصاف هم رفتند که در نهایت تیم خراسان در یک بازی عجیب با نتیجه 10 بر دو حریف خود را شکست داد.
اینکه بازیکنان تیم خراسان به عمد برابر حریف بازی نکردند تا این نتیجه رقم بخورد یا مربی تیم مشهد به نحوه گروه بندی بازی‌ها با این حرکت اعتراض کرده مشخص نیست اما در پایان چهار کوارتر این مسابقه تنها 12 امتیاز بین دو تیم رد و بدل شد که یکی از عجیب ترین نتیجه بسکتبال در همدان رقم خورد.
با این نتیجه تیم خراسان در جایگاه دوم گروه خود قرار گرفت و تیم کهکیلویه و بویراحمد به عنوانی بهتر از سومی دست پیدا نکرد.
این رقابت‌ها در دور سوم با یک بازی پیگیری خواهد شد تا چهره‌های آخرین تیم صعودکننده به جمع تیم‌ها برتر مشخص شود.
به گفته مسئولان برگزاری این رقابت‌ها بعد از رقابت‌های دور سوم تیم‌های اول تا سوم هر گروه در سه گروه مجزا برای کسب عناوین اول تا نهم باید رقابت کنند.
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار