همراه اول
24. مرداد 1394 - 8:27   |   کد مطلب: 24706
در المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان
4 تیم برتر دور مقدماتی تنیس رو میز معرفی شدند
4 تیم برتر دور مقدماتی تنیس رو میز معرفی شدند
روز نخست المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور با معرفی چهار تیم برتر رقابت‌های تنیس روی میز به پایان رسید.

به گزارش همدان ورزش؛  المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شد با برگزاری دور نخست و گروهی مسابقات تنیس روی میز پیگیری شد که در نهایت چهار تیم برتر دور بعد مشخص شدند.

در این رقابت‌ها در بخش تیمی هفت تیم خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، آذربایجان شرقی، تهران، کردستان و آذربایجان غربی حضور دارند که در دو جدول سه و چهار تیمی قرعه‌کشی شدند.

بنا بر قرعه در جدول یک سه تیم تهران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی با هم در یک گروه و چهار تیم خوزستان، آذربایجان شرقی، کردستان و اصفهان در جدول دو به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

*تهران، خوزستان، اصفهان و آذربایجان غربی جوایز صعود گرفتند

در پایان رقابت‌های دوره‌ای در نهایت تیم‌های تهران به عنوان تیم نخست و آذربایجان غربی تیم دوم از گروه یک به مرحله بعدی صعود کردند.

از گروه دیگر نیز تیم خوزستان صدرنشین شد و اصفهان هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

بنابر مقررات و دستورالعمل این رقابت‌ها روز شنبه هفته آتی چهار تیم صعود کرده به صورت ضربدری با هم مسابقه خواهند داد که تیم‌های برنده به فینال و بازنده‌ها برگزارکننده مسابقه رده‌بندی خواهند بود.

بعد از مشخص شدن سه تیم برتر بخش تیمی رقابت‌ها انفرادی به صورت تک‌حذفی آغاز خواهد شد.

*اعلام نهایی نتایج آمادگی جسمانی عصر شنبه

رقابت‌های آمادگی جسمانی هم که با حضور 75 ورزشکار و با حضور 12 تیم برگزار می‌شود ظهر و عصر امروز با انجام مسابقات ایستگاهی پیگیری شد.

بنابر اعلام مسئولان برگزاری این رقابت‌ها شامگاه شنبه با انجام رقابت‌های استقامت نتیجه کلی، سه تیم برتر و همچنین نفرات برتر اعلام خواهد شد.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده روز 26 این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار