همراه اول
23. مرداد 1394 - 16:27   |   کد مطلب: 24700
مسئول فنی مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور:
برگزاری مسابقات تنیس روی‌میز در دو بخش تیمی و انفرادی
برگزاری مسابقات تنیس روی‌میز در دو بخش تیمی و انفرادی
. مسئول فنی مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور گفت: مسابقات تنیس روی‌میز این دوره در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

به گزارش همدان ورزش؛  محبوبه یعقوبی در جلسه فنی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها در جمع خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در این رقابت‌ها شاهد حضور هشت تیم در رشته تنیس روی میز هستیم که این نشانگر توجه و علاقه‌مندی دانشجویان دختر به این رشته است. 

وی افزود: بر اساس تصمیم و دستورالعمل ابلاغی این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.

مسئول فنی مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور تصریح کرد: تیم‌های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، تهران، اصفهان، خوزستان، کردستان، آذربایجان شرقی در هر دو بخش انفرادی و تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

وی افزود: تیم بوشهر به دلیل فنی تنها در بخش انفرادی شرکت خواهد کرد.

یعقوبی با اشاره به اینکه در رقابت‌های تیمی هفت تیم حاضر در دو جدول با هر مسابقه خواهد داد گفت: بعد از انجام بازی‌های دوره‌ای دو تیم برتر هر جدول با هم به صورت ضربدری مسابقه خواهند داد تا در نهایت سه تیم برتر معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی هم دختران تنیس‌باز به صورت تک حذفی با هم مبارزه خواهند کرد.

مسئول فنی مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور ادامه داد: تجهیزات و امکانات که دانشگاه آزاد برای این رقابت‌ها در نظر گرفته موجب شده تا در بالاترین سطح کیفی بازی‌ها انجام شود.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار